25 روش براي درآمد اينترنتي بالا

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

25 روش براي درآمد اينترنتي بالا

۲۴ بازديد

25 روش براي درآمد اينترنتي بالا

كسب و كار اينترنتي

قبل از پرداختن به موضوع درآمد اينترنتي بالا، ابتدا در اين مقاله به طور كاملا خلاصه در مورد كسب و كار اينترنتي صحبت خواهيم كرد. كسب و كار اينترنتي، كسب و كاري مي باشد كه مراحل تبليغ، فروش، جذب مشتري، تمامي توسط اينترنت صورت مي گيرد و هزينه هاي كمتري نسبت به كسب و كار حضوري دارد ولي سود خيلي بيشتري نسبت به كسب و كار حضوري دارد.

معرفي كامل كسب و كار اينترنتي و دلايل استفاده از اين نوع كسب و كار

درآمد اينترنتي

روش هاي جذب درآمد اينترنتي بالا

1. وبلاگ نويسي كنيد

اولين راه براي جذب درآمد اينترنتي بالا وبلاگ نويسي مي باشد به طوري كه شما در زمينه ي مورد تخصصتان شروع به نوشتن مطالب جديد و با كيفيت كنيد طوري كه براي كاربران جذاب و مفيد باشد و آنها پيوسته وبلاگ شما را دنبال كنند. بعذ از مدتي كه وبلاگ شما مورد حمايت كاربران قرار گرفت شما مي توانيد از دو راه به جذب درآمد اينترنتي بپردازيد: 1. پذيرش تبليغات در وبلاگ 2. چاپ مقاله هاي افراد ديگر در وبلاگ خود با ذكر نام آنها. براي حضور درصفحه اول گوگل در ده دقيقه مي توانيد از تبليغات در گوگل (گوگل ادوردز) استفاده نماييد.

2. طراحي تم وب سايت

همه ي وب سايت ها و وبلاگ ها نياز به يك تم، كه نحوه نمايش سايت آنها را مشخص كند، دارند. شما مي توانيد تم هايي برنامه نويسي كنيد و بسازيد و آنها را به وب سايت هاي مختلف بفروشيد. تا هر زمان كه سايت و سايت نويسي وجود دارد نياز به تم سايت، نيز وجود دارد.

3. به يك معلم آنلاين تبديل شويد

با ساختن سايت آموزشي مربوط به تخصص خود، به راحتي مي توانيد جذب درآمد اينترنتي بالايي داشته باشيد به طوري كه كلاس هاي اينترنتي آموزشي به مخاطبان خود ارائه دهيد.

4. نوشتن كتاب هاي الكترونيكي

براي جذب درآمد اينترنتي از طريق كتاب هاي الكترونيكي بايد در زمينه ي تخصصتان و يا داستان نويسي كتاب هاي الكترونكي توليد كنيد و آن ها را از طريق پلت فرم هايي  مانند Kindle آمازون، فروشگاه Google Play و App storeبه فروش برسانيد.

5. طراحي محصولات

اگر طراحي شما خوب است مي توانيد محصولاتي را طراحي كنيد و آنها را به فروش برسانيد. سايت ها براي جذب درآمد اينترنتي از اين راه Zazzle.com،CafePress، Threadless مي باشند.

درآمد اينترنتي

6. ايجاد كانال يوتيوب

براي جذب درآمد اينترنتي شما از يوتيوب نيز مي توانيد استفاده كنيد به اين طريق كه با ساخت ويدئو (از هر طريقي)، آنها در كانال يوتيوب به اشتراك بگذاريد يوتيوب از درآمد تبليغات بين فيلم هاي شما، سهمي را به شما اختصاص مي دهد كه اين سهم به فيلم و ميزان محبوبيت آن بستگي دارد.

7. تبديل كسب و كار حضوري به اينترنتي

يكي ديگر از راه هاي جذب درآمد اينترنتي، تبديل كسب و كار حضوري به كسب و كار اينترنتي در صورتي كه كسب و كار حضوري رونق خوبي نيافته اتست و براي شما صرفه ي اقتصادي ندارد. با اين كار مي توانيد در ازاي كاهش هزينه درآمد اينترنتي بالايي كسب كنيد و سود خود را افزايش دهيد.

8. استفاده از كسب و كار اينترنتي در كنار حضوري

كسب و كار حضوري شما هر چه كه هست شما با استفاده از كسب و كار اينترنتي مي توانيد علاوه بر درآمد از طريق كسب و كار حضوري درآمد اينترنتي بالايي نيز داشته باشيد.

مشاوره رايگان

9. انجام ترجمه

اگر شما دو زبان را به خوبي آموخته ايد از طريق ترجمه مي توانيد درآمد اينترنتي بالايي داشته باشيد چرا كه باتوجه به رشد سريع دنيا ارتباط كشورها با هم بيشتر شده است و نياز به مترجم روز به روز افزايش مي يابد و همچنين بهترين شكل ترجمه، ترجمه از طريق اينترنت مي باشد زيرا در دسترس و سريع است. (افراد در مواقع ضروري بدون شك سراغ مترجم هاي اينترنتي مي روند)

10. دوبلري تصاوير و فيلم ها

مي توانيد در دنياي اينترنت به دوبلري تصاوير و فيلم ها بگردازيد و از اين راه كسب درآمد اينترنتي كنيد.

درآمد اينترنتي

11. فروش وسايل مورد استفاده ي شما

شما مي توانيد با ساخت وب سايتي در آن به خريد و فروش وسايل دسته دوم بپردازيد كه نمونه ي بزرگ آن در ايران سايت ديوار مي باشد.

12. برنامه نويسي آنلاين

اگر شما يك برنامه نويس ماهر باشيد مي توانيد از طراحي سايت و برنامه نويسي هاي مختلف درآمد اينترنتي داشته باشيد.

13. ساخت خبرنامه آنلاين

با ساختن خبرنامه آنلاين و مطلب گذاري پيوسته و مفيد در آن مي توانيد از جذب تبليغات، درآمد اينترنتي داشته باشيد.

14. فروش آثار خلاقانه در اينترنت

اگر شما هنر خاصي  داريد و مي توانيد وسايل و يا محصولات خلاقانه اي بسازيد مي توانيد آن را به راحتي در دنياي اينترنت به اشتراك و فروش بگذاريد. سريع ترين و ارزان ترين تبليغات اينترنتي

15. گويندگي

اگر شما داراي صداي خوبي هستيد مي توانيد با صداگذاري در فيلم ها و كارتن ها آن ها را در معرض عموم مجازي قرار دهيد و از اين طريق درآمد اينترنتي كسب كنيد.

16. تبليغات اينترنتي براي درآمد اينترنتي

ركن اصلي درآمد اينترنتي، تبليغات اينترنتي و شناختن كسب و كار به كاربران اينترنت مي باشد. حال اگر شما مجري تبليغات اينترنتي باشيد و انواع تبليغات را پوشش دهيد مي توانيد از اين راه درآمد اينترنتي داشته باشيد. به طور مثال ادمين هاي صفحات در اينستاگرام و كانال ها در تلگرام و …..

17. فروش عكس ها به صورت آنلاين

اگر داراي هنر عكاسي هستيد مي توانيد عكس هايي كه تهيه كرديد را در دنياي اينترنت به فروش برسانيد.

18. فروش وب سايت، نام دامنه

يك عرصه ي مهم در كسب درآمد اينترنتي، طراحي سايت  مي باشد كه امروزه رونق فراواني گرفته است زيرا كه نياز به اينترنت و سايت روز به روز افزايش مي يابد. طراحي ارزان سايت

19. طراحي و فروش برنامه هاي موبايل

درصورتي كه شما يك برنامه نويس خوب باشيد مي توانيد با نوشتن برنامه هاي موبايل خوب و جذاب براي افراد جامعه آنها را به فروش برسانيد. بايد توجه شود كه برنامه ها بايد كاربردي و جامع باشد و در ضمن جديد باشد و نيازهاي افراد را برطرف كند.

20. ساخت و فروش موسيقي

در دنياي موسيقي امروزه آهنگسازي با نرم افزار رونق پيدا كرده است لذا شما مي توانيد با درست كردن موسيقي آن ها را به فروش برسانيد.

21. نويسندگي

با نوشتن چند اثر مناسب توجه و اعتماد مخاطب را جذب كنميد و از اين راه به كسب درآمد اينترنتي بپردازيد.

22. ساخت پزوهشگاه آنلاين

با در دست داشتن منبعي از مقالات و مجلات مناسب مي توانيد سايتي در مورد مقاله هاي علمي راه اندازي كنيد و در اين زمينه به كسب درامد اينترنتي بپردازيد.

23. ساخت سايت هاي تفريحي

مي توانيد سايتي را راه اندازي كنيد كه در آن مسابقات هيجان انگيز انجام شود از طريق هاي مختلف در اين زمينه مي توان در آمد اينترنتي داشت.

24. ساخت سايت گردشگري

با ساخت سايت گردشگري مي توان با معرفي مناطق زيبا و بكر افراد را جذب كرد.

25. سايت هاي خدماتي

سايت هايي كه در مورد هاي مختلف مي تواند به افراد آموزش و خدمات دهد.

و….. هزاران راه براي جذب درآمد اينترنتي بالا كه واقعا در هيچ مقاله اي نمي توان كامل نام برد و آن را محدود كرد.

 

عامل اصلي و جدانشدني درآمد اينترنتي، تبليغات اينترنتي مي باشد زيرا سايت شما بايد براي كاربران شناخته شده باشد تا بتوانيد از آن درآمد اينترنتي داشته باشيد زيرا لزوم كسب  كار اينترنتي، ورود افراد به سايت و لزوم ورود افزاد به سايت، تبليغات اينترنتي مي باشد.

 


با عضويت در كانال تلگرامي تاپ ادورت از آخرين اخبار و تخفيفات باخبر شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.