تبليغات رايگان ادوردز

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

تبليغات رايگان ادوردز

۱۵ بازديد

تبليغات اينترنتي

اگر خواهان سود فراوان هستيد اين مطلب را بخوانيد. قبل از پرداختن به اينكه چرا به تبليغات در گوگل، تبليغات رايگان مي گويند، به طور مختصر اهميتتبليغات اينترنتي را براي شما ارائه مي دهيم. تبليغات اينترنتي گونه اي از تبليغات مي باشد كه داراي سود فراواني مي باشد زيرا كه مي تواند مخاطباني را  مورد هدف قرار دهد كه مشتريان بالقوه شما هستند يعني شما در ازاي يافتن مشتريان بالقوه ي خود هزينه اندكي خواهيد كرد. همچنين سرعت تبليغات اينترنتي بسيار بالا مي باشد و در زمان كوتاهي به طور گسترده اي پيام شما را منتقل خواهد كرد.

تبليغات در گوگل

بهينه ترين و پرسود نوع تبليغات اينترنتي از انواع تبليغات اينترنتي، تبليغات در گوگل (گوگل ادوردز) مي باشد كه شما به ازاي هر نفري كه وارد سايت شما مي شوند مبلغي ناچيز بايد به گوگل پرداخت كنيد. شما در هر لحظه مي توانيد آمار مشتريان و كساني كه وارد سايت شما شده اند را ببينيد و پيوسته اكانت ادوردز خود را بهينه سازي كنيد تا با هزينه اندك، سود فراواني بدست آوريد.

دليل تبليغات رايگان خطاب شدن تبليغات در گوگل

دليل اينكه تبليغات در گوگل را تبليغات رايگان خطاب مي كنند اين است كه شما به ازاي هر نفري كه وارد سايت شما مي شود پرداخت اندكي خواهيد داشت در نتيجه شما با داشتن سايتي خوب مي توانيد افرادي كه وارد سايت شما مي شوند را به خوبي جذب كنيد و آن ها به مشتري شما تبديل شوند و اين كار تنها با رعايت چند نكته ساده امكان پذير است كه ما در مقاله ي افزايش نرخ تبديل به طور كامل توضيح داده ايم. عوامل موثر بر تبليغات رايگان:

1. كلمات كليدي مناسب

استفاده از كلمات كليدي مناسب مهم ترين نقش را در تبليغات رايگان دارند چرا كه جذب كننده ي اصلي مخاطب به سوي سايت كلمات كليدي هستند. با تحقيق و با استفاده از آمار عبارات سرچ شده (گوگل ترندز) بايد كلماتي زا انتخاب كنيد كه در دو ويژگي بيشترين سرچ و بيشترين ارتباط به سايت شما صادق باشند يعني اگز تنها بيشترين سرچ را داشته باشد اصلا براي شما مفيد نخواهد بود چرا كه فقط براي شما هزينه مي باشد. پس بايد سعي شود دو عامل به يك ميزان بالا باشد.استفاده از كلمات كليدي منفي با تاكير فراوان پيشنهاد مي شود. بايد دقت شود كه كسي كه كلمات كليدي مورد استفاده در  سايت شما را سرج كرده اند مشتريان بالقوه ي شما باشند.

انواع مختلف كلمات كلبدي

تبليغات رايگان

 

2. انتخاب محدوده ي مشتريان

شما مي توانيد محدوده اي را كه مي خواهيد تبليغ شما در آنجا نشان داده شود را تعيين كنيد. به طور مثال اگر در شهر كرج فروشگاه كفش داريد مي توانيد با تنطيمات ادوردز، تبليغ خود را فقط به افرادي كه در شهر كرج به دنبال كفش هستند نشان دهيد. حتي محدوده ي شعاعي نيز مي توانيد تعريف كنيد به طوري كه به شعاع ده كيلومتر از مغازه شما هر كسي كلمات كليدي شما را سرچ كرد، سايت شما به اون نشان داده شود.

3. انتخاب زمان نمايش تبليغ

در هر روزي از هفته و در ساعتي از روز مي توانيد تبليغ خود را فعال كنيد و يا براي آن بازه ي زماني خاصي تعريف كنيد يعني ساعت ها و روزهايي كه مشتريان شما در آن بيشتر مي باشند را مي توانيد فعال كنيد تا بيشترين مشتري را جدب كنيد در ازاي هزينه ي بسيار كم.

4. امكان استفاده از افزونه ها

با افزونه هاي تبليغات گوگل مي توانيد بدون اينكه مخاطب وارد سايت شما شود، او را جذب كنيد مانند افزونه تماس. اين افزونه نقش فراواني در تبليغات  رايگان دارد.

5. نمايش نتايج در هر زمان

شما در هر لحظه اي كه بخواهيد مي توانيد نتايج استفاده از گوگل ادوردز را ببينيد و آن را بررسي كنيد. اين نتايج شامل تمامي موارد همچون تعداد مشتري ها، سفارش ها، هزينه، سود و … است.

و..

تمامي اين موارد موجب شده است تا از تبليغات در گوگل به عنوان يك تبليغات رايگان استفاده كرد.

با عضويت در كانال تلگرام تاپ ادورت از آخرين اخبار و تخفيفات تاپ ادورت باخبر شويد.

عضويت

 

 

مشاوره و تحليل رايگان

026-44239762

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.