خريد اكانت گوگل ادوردز

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

خريد اكانت گوگل ادوردز

۱۱ بازديد

خريد اكانت گوگل ادوردز

گوگل ادوردز

قبل از خريد اكانت گوگل ادوردز بهتر است كمي با گوگل ادوردز آشنا شويد. گوگل ادوردز (تبليغات در گوگل) يك سيستم تبليغات اينترنتي است كه امروز دربازاريابي اينترنتي مطرح شده است و به بهينه ترين نوع تبليغات معروف مي باشد زيرا تنها مشتريان بالقوه را به سوي شما جذب مي كند. گوگل ادوردز اينگونه مي باشد كه شما پس از خريد اكانت گوگل ادوردز و يا ساخت اكانت گوگل ادوردز كلمات كليدي مربوط به كسب و كار خود را معرفي مي كنيد و هرگاه كه كاربران اينترنتي اين كلمات و يا كلمات نزديك به آن را سرچ مي كنند آگهي شما را بالاتر از همه ي آگهي ها و در صفحه اول گوگل مي بينند.

حضور در صفحه اول گوگل با گوگل ادوردز

شايد از خود بپرسيد چگونه ممكن است بدون نياز به بهينه سازي سايت و يا سئو مي شود در طي يك ساعت كاري به لينك اول در صفحه اول گوگل رسيد در حالي كه اين كار در زمان معمولي طي چند ماه انجام مي شود؟ جواب اين سوال اين است كه گوگل ادوردز با دريافت هزينه اي اندك در ازاي هر نفري كه وارد سايت شما مي شود سايت را در صفحه اول گوگل نشان مي دهد. يعني شما  به ازاي هر نفري كه وارد سايت شما مي شود هزينه ي اندك به گوگل پرداخت خواهيد كرد و نقطه قوت اين امر اينجاست با توجه به كلمات كليدي كسانيكه وارد سايت شما مي شوند مششتريان بالقوه هستند كه با توجه به طراحي سايت به احتمال زياد مشتري شوند و سفارش دهند يا خريد كنند. حتي مي توانيد براي جذب كاربر تلگرام فعال و مشتري بالقوه نيز از اين امكان استفاده كنيد و همچنين شبكه هاي اجتماعي ديگر.

خريد اكانت گوگل ادوردز

خريد اكانت گوگل ادوردز

براي اينكه بتوانيد از سيستم تبليغاتي گوگل ادوردز استفاده نماييد بايد در ابتدا يه اكانت گوگل ادوردز داشته باشيد كه با وجود تحريم بودن ايران بايد داراي مستركارت و آدرس خارج از كشور باشيد. تاپ ادورت اين كار را به راحتي و در كمتر از يك ساعت كاري براي شما انجام مي دهد و هزينه ي اين كار تنها 130 هزار تومان كه با تخفيف ويژه ي تاپ ادورت تنها با مبلغ 88 هزار تومان مي باشد. همچنين تاپ ادورت به صورت رايگان به شما مشاوره مي دهد و همچنين سايت شما را مورد تحليل رايگان قرار مي دهد.

 

130 هزار تومان

88 هزار تومان

 

 

با عضويت در كانال تلگرام تاپ ادورت از آموزش ها و تخفيف هاي روز تاپ ادورت آگاه شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.