تبليغات رايگان ادوردز

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

تبليغات رايگان ادوردز

۱۵ بازديد

تبليغات رايگان ادوردز

تبليغات اينترنتي

اگر خواهان سود فراوان هستيد اين مطلب را بخوانيد. قبل از پرداختن به اينكه چرا به تبليغات در گوگل، تبليغات رايگان مي گويند، به طور مختصر اهميتتبليغات اينترنتي را شرح مي دهيم. تبليغات اينترنتي گونه اي از تبليغات مي باشد كه در فضاي مجازي صورت مي گيرد. تبليغات اينترنتي داراي سود فراواني مي باشد، زيرا مي تواند مخاطباني را مورد هدف قرار دهد كه مشتريان بالقوه شما هستند، يعني شما در ازاي يافتن مشتريان بالقوه ي خود هزينه اندكي خواهيد كرد. همچنين سرعت تبليغات اينترنتي بسيار بالا مي باشد و در زمان كوتاهي به طور گسترده اي تبليغ شما را منتقل خواهد كرد.

تبليغات در گوگل

بهينه ترين و پرسود نوع تبليغات اينترنتي از انواع تبليغات اينترنتي، تبليغات در گوگل (گوگل ادوردز) مي باشد كه به ازاي هر نفري كه وارد سايت شما شود، مبلغ ناچيزي بايد به گوگل پرداخت كنيد. در هر لحظه مي توانيد آمار مشتريان و كساني كه وارد سايت شما شده اند را ببينيد و پيوسته اكانت ادوردز خود را بهينه سازي كنيد تا با هزينه اندك، سود فراواني بدست آوريد.

دليل تبليغات رايگان خطاب شدن تبليغات در گوگل

دليل اينكه تبليغات در گوگل را تبليغات رايگان خطاب مي كنند اين است كه به ازاي هر نفري كه وارد سايت شما مي شود پرداخت اندكي خواهيد داشت، در نتيجه با داشتن سايتي خوب مي توانيد افرادي كه وارد سايت مي شوند را به خوبي جذب كنيد و آن ها را به مشتري تبديل كنيد. اين كار تنها با رعايت چند نكته ساده امكان پذير است كه ما در مقاله ي افزايش نرخ تبديل به طور كامل توضيح داده ايم. عوامل موثر بر تبليغات رايگان:

1. كلمات كليدي مناسب

استفاده از كلمات كليدي مناسب، مهم ترين نقش را در تبليغات رايگان دارند چرا كه جذب كننده ي اصلي مخاطب به سوي سايت، كلمات كليدي هستند. با بررسي عبارات سرچ شده (گوگل ترندز) بايد كلماتي را انتخاب كنيد كه داراي دو ويژگي، سرچ و بيشترين ارتباط به سايت باشند. يعني اگر تنها بيشترين سرچ را داشته باشد اصلا مفيد نخواهد بود چرا كه فقط ايجاد هزينه است. پس بايد سعي شود دو عامل به يك ميزان بالا باشد.استفاده از كلمات كليدي منفيپيشنهاد مي شود زيرا افرادي كه به دنبال محصولات و خدماتي كه ارائه نمي دهيد هستند، تبليغ گوگل شما را نخواهند ديد. به عنوان مثال براي فروشگاه كفش مردانه، عبارت “زنانه” يك كلمه كليدي منفي است.

انواع كلمات كليدي

تبليغات رايگان

 

2. انتخاب محدوده ي مشتريان

همچنين مي توانيد محدوده اي را كه مي خواهيد تبليغ شما در آنجا نشان داده شود را تعيين كنيد. به طور مثال اگر در شهر كرج فروشگاه كفش داريد مي توانيد با تنطيمات ادوردز، تبليغ خود را فقط به افرادي كه در شهر كرج به دنبال كفش هستند، نشان دهيد. حتي محدوده ي شعاعي نيز مي توانيد تعريف كنيد به طوري كه به شعاع ده كيلومتر از مغازه شما هر كسي عبارات شامل كلمات كليدي شما را سرچ كرد، تبليغ به اون نشان داده شود.

3. انتخاب زمان نمايش تبليغ

در هر روزي از هفته و در هر ساعتي از روز مي توانيد تبليغ خود را فعال كنيد و يا براي آن بازه ي زماني خاصي تعريف كنيد، يعني ساعت ها و روزهايي كه مشتريان شما در آن بيشتر مي باشند را مي توانيد تعيين كنيد تا بيشترين مشتري را جذب خود كنيد.

4. امكان استفاده از افزونه ها

با افزونه هاي تبليغات گوگل مي توانيد بدون اينكه مخاطب وارد سايت شود، او را جذب كنيد مانند افزونه تماس. اين افزونه نقش فراواني در تبليغات رايگان دارد.

5. نمايش نتايج در هر زمان

در هر لحظه اي كه بخواهيد مي توانيد نتايج استفاده از گوگل ادوردز را ببينيد و آن را بررسي كنيد. اين نتايج شامل تمامي موارد همچون تعداد مشتري ها، سفارش ها، هزينه، سود و … است.

و..

تمامي اين موارد موجب شده است تا از تبليغات در گوگل به عنوان يك تبليغات رايگان استفاده كرد.

با عضويت در كانال تلگرام تاپ ادورت از آخرين اخبار و تخفيفات تاپ ادورت باخبر شويد.

6. استفاده از شبكه هاي اجتماعي

نكته ي بسيار عالي در مورد گوگل ادوردز اين است كه مي توانيد براي كانال تلگرام و هر شبكه ي اجتماعي ديگر نيز تبليغ را انجام دهيد. يعني لينك كانال تلگرام يا هر شبكه ي اجتماعي ديگر در صفحه اول گوگل باشد.

عضويت


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.