برند خودمان نياز به تبليغ در گوگل دارد؟

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

برند خودمان نياز به تبليغ در گوگل دارد؟

۱۶ بازديد

برند خودمان نياز به تبليغ در گوگل دارد؟

تبليغات كليكي گوگل چيست؟

تبليغات كليكي گوگل در وافع همان تبليغات در گوگل يا گوگل ادوردز است كه به صورت هزينه به ازاي هر كليك (پرداخت كليكي ادوردز) عمل مي كند، يعني به ازاي هر نفري كه روي آگهي شما كليك كند و وارد سايت شود، بايد به گوگل مبلغ ناچيزي پرداخت كنيد تا سايت شما را در صفحه اول گوگل نشان دهد. اين يك ابزار قوي گوگل مي باشد كه بيشمار مشتري را به سمت كسب و كارتان هدايت مي كند.

آيا تبليغات كليكي گوگل براي هر برندي مناسب است؟

برند ها و كسب و كار هاي مختلف به دو دسته تقسيم مي شوند:

برندهاي شناخته شده

برندهاي شناخته نشده

هر دوي اين دسته ها به تبليغات كليكي گوگل نياز دارند زيرا برندي كه شناخته شده است اگر از تبليغات كليكي گوگل استفاده نكنند رقبايشان استفاده خواهند كرد و در رقابت جلو خواهند زد. به احتمال زياد مشتريان برند شناخته شده نيز جذب رقيبان خواهند شد. به راحتي مي توانيد در گوگل شركت هاي بزرگي كه از تبليغات كليكي گوگل استفاده مي كنند را ببينيد.

و اما در مورد دسته دوم بايد بگوييم كه استفاده از تبليغات كليكي گوگل براي آنها بسيار ضروري بوده زيرا در كمترين زمان به صفحه اول گوگل مي روند و به كاربران شناخته مي شوند و همچنين در اول كار تجارتشان مشتريان فراواني را جذب مي كنند كه سبب رشد هرچه سريع تر برندشان مي شود زيرا در ازاي هزينه ي اندك سود زيادي به دست خواهند آورد.

تبليغات كليكي گوگل

شركت DELL روي كلمه كليدي “Dell Computers” باوجود اينكه برند خودش بوده، تيليغات كرده. همچنين رتبه آنها 1 است

توصيه: در بسياري از موارد مشاهده شده است كه بيشترين نرخ تبليغ در گوگل شامل برند خودتان مي باشد. دليلش هم اين است كه افرادي كه برند شما را جستجو كرده اند، بيشترين احتمال براي خريد را دارند. با اين وجود چنانچه بخواهيد در برند خودتان اولين باشيد، مجبور خواهيد بود هزينه زيادي صرف كنيد.

منبع:     www.blog.kissmetrics.com

با عضويت در كانال تلگرام تاپ ادورت از آموزش ها و تخفيف هاي روز تاپ ادورت آگاه شويد.

عضويت

مطالب آموزشي گوگل ادوردز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.