آموزش تصويري تعويض داشبورد گوگل ادوردز

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

آموزش تصويري تعويض داشبورد گوگل ادوردز

۱۹ بازديد

آموزش تصويري تعويض داشبورد گوگل ادوردز

تعويض داشبورد گوگل ادوردز

در پنل تبليغات گوگل (گوگل ادوردز) افرادي كه آشنايي كامل با داشبورد جديد Adwords ندارند مي توانند براحتي به داشبورد قديم Adwords دسترسي پيدا كنند. زماني كه شما به اكانت Adwords دسترسي داشته باشيد مي توانيد بين دو داشبورد جديد و قديم Adwords هر زمان كه بخواهيد حركت كنيد. در اين قسمت آموزش تصويري تعويض داشبورد گوگل ادوردز ارائه شده است.

آموزش تعويض داشبورد گوگل ادوردز

تعويض داشبورد گوگل ادوردز شامل مراحل زير مي باشد:

  1. بر روي نماد ابزار آچار در گوشه بالا سمت راست اكانت خود كليك كنيد.
  2. بازگشت به previous AdWords را انتخاب كنيد.

تعويض داشبورد جديد به قديم

تعويض داشبورد قديم به داشبورد جديد

تعويض داشبورد قديم به جديد شامل مراحل زير مي باشد:

  1. بر روي نماد چرخدنده در گوشه سمت راست بالاي حساب خود كليك كنيد.
  2. Try the faster AdWords را انتخاب كنيد.

تعويض داشبورد جديد به قديم

اگر بر روي يك ويژگي در داشبورد جديد Adwords كليك كنيد كه هنوز در دسترس نيست، با استفاده از سربرگ مرورگر جديد در داشبورد قبلي Adwords باز مي شود. براي بازگشت به داشبورد جديد Adwords فقط سربرگ را ببنديد.

سوالات متداول

  1. آيا داشبورد جديد Adwords باعث تغيير اكانت،  كمپين ، گروه هاي آگهي و كلمات كليدي مي شود؟ خير، اكانت  ،كمپين و گروه آگهي به همان شيوه اجرا مي شود و فرقي ندارد كه از داشبورد جديد يا قبلي استفاده كنيد.
  2. آيا استفاده از داشبورد جديد Adwords هزينه اي دارد؟ خير، هيچ هزينه اضافه اي براي استفاده از داشبورد جديد Adwords وجود ندارد.

فوايد استفاده از داشبورد جديد Adwords

  1. كمپين ها را بر اساس اهداف تجاري منحصر به فرد خود ايجاد و بهبود دهيد.
  2. صرفه جويي در زمان و دسترسي سريع تر به ويژگي هايي كه بيشترين كاربرد را دارد.
  3. بينش هاي عملي را با نمودارهاي جديد و ابزارهاي گزارش دهي قدرتمند بدست آوريد.

ويژگي هاي منحصر به فرد داشبورد جديد Adwords

داشبورد جديد Adwords داراي تعدادي از ويژگي هاي منحصر به فرد است كه در داشبورد قبلي موجود نيستند.

  1. Overview: دريافت اطلاعات بينشي عملكردي كه توسط گوگل در باره اكانت، كمپين ها و گروه هاي تبليغاتي شما ايجاد شده است.
  2. Bid adjustments for calls ( تنظيم قيمت براي تماس ها): قيمت پيشنهادي افزونه تماس را تنظيم كنيد تا سهم از دست رفته بازديد محاسبه شود.
  3. Showcase Shopping ads (تبليغات خريد ويترين): مشتريان را با توجه به نام تجاري يا كسب و كار خود با گروه بندي محصولات مرتبط و ارائه آن ها به يكديگر علاقه مند كنيد. موجود در استراليا، كانادا، آلمان، فرانسه، ايرلند، هند، نيوزيلند، سنگاپور، آفريقاي جنوبي، انگلستان و ايالات متحده.
  4. Audience manager: گزينه هاي هدفمند براي شبكه Google Display و ليست هاي بازاريابي را براي جستجوي تبليغات به اشتراك مي گذارد. براي پيدا كردن، روي آيكون اصلي 3 نقطه در سمت راست بالاي اكانت خود كليك كنيد و Audience manager را كليك كنيد.
  5. Manager account-level Overview page and Opportunities : بينش هاي تازه و ايده هاي بهبود يافته در همه اكانت هاي مديريت شده خود را پيدا كنيد.
  6. Promotion extensions: با تبليغات فروش و پيشنهادات خاص را برجسته كنيد.
  7. More accurate conversion tracking: يك تابع تبديل جديد وب سايت براي دسترسي به يك تگ وب سايت جهاني ايجاد كنيد، كه ادغام آسان تر با محصولات مانند Google Analytics را فراهم مي كند.

مطالب آموزشي گوگل ادوردز

فيلم هاي آموزشي گوگل ادوردز

خدمات تاپ ادورت

ساخت اكانت گوگل ادوردز

شارژ اكانت گوگل ادوردز

مديريت اكانت گوگل ادوردز

اگر تمايلي به استفاده ي مستقيم نداشته باشيد تاپ ادورت به ازاي دريافت هزينه تعداد كليك مشخصي را به شما تحويل مي دهد يعني مقدار مشخصي كه در لينك زير مي باشد، مشتري وارد سايت شما خواهد شد.

تعرفه كليكي

اگر تمايل داريد كه مديريت از طرف ما انجام شود و شما به تمامي مراحل دسترسي داشته باشيد و قادر به تنطيم هزينه هاي مورد نظر خود باشيد، (تمامي هزينه ها و شارژ هاي انجام شده قابل رويت مي باشد) مي توانيد از پلن ويژه گوگل ادوردز استفاده نماييد.

پلن ويژه گوگل ادوردز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.