ساخت كمپين گوگل ادوردز

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

ساخت كمپين گوگل ادوردز

۱۶ بازديد

ساخت كمپين گوگل ادوردز

ساخت كمپين گوگل ادوردز

براي ساخت كمپين، بعد از وارد شدن به گوگل ادوردز، بر روي گزينه Create your first campaign كليك نماييد. نام كمپين را وارد كنيد، سپس نوع كمپين مورد نظر را انتخاب نموده. موارد مختلفي براي نوع كمپين وجود دارد كه بايد از بين آن ها مناسب‌ترين گزينه انتخاب شود.

Default (پيش فرض) : در اين حالت تبليغ شما در شبكه جستجو و نمايش ظاهر مي شود و بر روي همه دستگاه ها، قابل مشاهده خواهد بود. برايافزايش كليك، اين مورد گزينه مناسبي است.

Search Network Only (فقط شبكه جستجو) : اگر اين گزينه را انتخاب نماييد تبليغ شما تنها بر روي نتايج جستجوي گوگل و سايت هاي مرتبطي كه بخشي از شبكه جستجو هستند نمايش داده مي شود.

Display Network Only (فقط شبكه نمايش) : در اين گزينه تبليغ شما، تنها بر روي سايت‌هايي نمايش داده مي شود كه بخشي از شبكه نمايش گوگل هستند. اين سايت‌ها در برگيرنده يوتيوب و جي ميل است.

(Display Network Only (Remarketing : اين گزينه تبليغ شما را در شبكه نمايش، براي افرادي نشان مي دهد كه در گذشته از سايت شما بازديد كرده اند.

(Search and Display Networks (Mobile Devices : با توجه به اين گزينه تبليغ شما، تنها بر روي دستگاه هاي موبايلي و تبلت نمايش داده خواهد شد.

Online Video : تبليغ شما را بر روي يوتيوب و ساير سايت هايي كه بخشي از شبكه نمايش گوگل هستند نشان مي دهد.

ساخت كمپين گوگل ادوردز

ساخت كمپين گوگل ادوردز

شبكه و دستگاه ها

Google Search (نتايج جستجوي گوگل) : در اين گزينه تبليغات تنها در نتايج جستجوي گوگل نشان داده مي شود.

Search Partners : اين گزينه تبليغات در نتايج جستجوي گوگل و شركاي جستجو همچون مپ، shopping  و غيره نشان داده مي شود.

ساخت كمپين گوگل ادوردز

موقعيت و زبان

يكي از تنظيمات مربوط به ساخت كمپين  انتخاب موقعيتي كه تبليغ قرار است ظاهر شود، انتخاب مي شود. همچنين زبان هايي كه كلمات كليدي قابل جستجو هستند، انتخاب مي شود.

* توجه كنيد كه به دليل تحريم كشور ايران شما بايد گزينه تمام كشورها رو انتخاب كنيد.

* همچنين براي انتخاب زبان بايد زبان هاي انگليسي ، فارسي و عربي انتخاب گردد.

ساخت كمپين گوگل ادوردز

ساخت كمپين گوگل ادوردزمزايده و بودجه

هزينه كليك در طول روز بر اساس حجم تبليغ كنندگاني كه بر روي كلمه كليدي سرمايه گذاري كرده اند، تغيير مي كند.

CPC : انتخاب اين گزينه به معناي هزينه به ازاي هر كليك است. تنها زماني هزينه پرداخت مي شود كه فردي بر روي تبليغ شما كليك كند.

CPM : انتخاب اين گزينه به معناي هزينه به ازاي هر هزار بازديد است و در شبكه نمايش به كار مي رود.

CPA : انتخاب اين گزينه به معناي هزينه به ازاي هر دستيابي است.

MANUAL CPC (تنظيم دستي مزايده براي كليك) : در اين حالت مي توان هزينه كلمه كليدي و بودجه مصرفي روزانه را به صورت دستي و به دلخواه خود فرد تعيين نمود.

ساخت كمپين گوگل ادوردز

افزونه هاي تبليغات گوگل

در اين قسمت مي توان آيكن هاي مختلفي به تبليغ اضافه نمود كه به برخي از آن ها اشاره شده است.

Location (موقعيت) : آدرس محل كار زير تبليغ نشان داده مي شود.

Sitelinks (لينك سايت): اين موضوع به شما اجازه مي دهد، لينكي را به محتواي عميق تر و مرتبط تر در سايت خود قرار دهيد.

Call (تماس): شماره تلفن شما زير تبليغ نشان داده خواهد شد.

App (برنامه): فرمت برنامه تلفن همراه شما اجازه مي دهد يك لينك زير آگهي خود اضافه كنيد كه مشتريان را به يك برنامه تلفن همراه در Google Play يا Apple Store App منتقل مي كند. هر كليك بر روي تبليغ شما مشتريان را به وب سايت شما مي برد.

Reviews (بررسي ها): بررسي ها مي تواند يك نقل قول دقيق يا متناقض از يك منبع شخص ثالث معتبر باشد كه مي تواند به تبليغ اضافه شود. همچنين بررسي ها بايد يك جايزه يا تقدير خاص را برجسته نمايند؛ توصيف كلي محصولات يا خدمات مجاز نيست.

Callouts (يادداشت ها): نمايش متن توصيفي مانند «حمل و نقل رايگان» يا «خدمات مشتري 24 ساعته» در زير آگهي خود را براي تشويق مردم براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد آنچه شما بايد ارائه دهيد.

Structured snippets (قطعه هاي ساختاري):برنامه هايي هستند كه جنبه هاي خاص محصولات و خدمات شما را برجسته مي كنند.

ساخت كمپين گوگل ادوردز

بعد از انجام تنظيمات ساخت كمپين مراحل انجام شده را ذخيره مي نمائيم.

ساخت كمپين گوگل ادوردز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.