ساختار گوگل ادوردز

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

ساختار گوگل ادوردز

۱۴ بازديد

ساختار گوگل ادوردز

ساختار گوگل ادوردز:

در ابتدا ساختار گوگل ادوردز را معرفي ميكنيم و بعد تك تك آن ها را به طور جداگانه بررسي مي نماييم.

۱٫ حساب كاربري (account)

۲٫ كمپين (campaign)

۳٫ گروه هاي تبليغاتي (ad group)

۴٫ تبليغ (ads)

۵٫ كلمات كليدي (keywords)

ساختار گوگل ادوردز۱٫ حساب كاربري: (account)

اولين قسمتي كه در تبليغات گوگل با آن سروكار داريم حساب كاربري است. براي استفاده از تبليغات گوگل حتما بايد مراحل ساخت اكانت گوگل ادوردز (تبليغات گوگل) را انجام بدهيد. حساب كاربري در واقع نماينده سايت شما است. به طور مثال اگر يك فروشگاه لوازم الكترونيكي داريد، كل فروشگاه حساب كاربري گوگل ادوردز محسوب مي شود. در هنگام ساخت حساب كاربري بهتر است كه ايميلي مرتبط با نام فروشگاه يا كارتان به سيستم گوگل ادوردز معرفي كنيد.

نكته ي ديگري كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه بايد داراي يك كارت اعتباري بين المللي باشيد در غير اين صورت قادر به ساخت اكانت نخواهيد بود، كه اصلا جاي نگراني نيست زيرا تاپ ادورت ساخت اكانت گوگل ادوردز را طي مدت زمان فقط ۱۰ دقيقه با حساب هاي واقعي خود در استراليا انجام خواهد داد.

نكته بسيار مهم: ساخت اكانت گوگل ادوردز با استفاده از كارت هاي مجازي باعث مسدود (ساسپند) شدن حساب شما مي گردد و اين امكان وجود دارد كه وجه شارژ شده از طرف شما مصادره گردد.

ساختار گوگل ادوردز

۲٫ كمپين: (campaign)

كمپين ها، زير مجموعه ي از حساب كاربري مي باشند. كمپين يك دسته ي كلي از يك كالا يا خدمات مي باشد. شما مي توانيد با معرفي چند كمپين دسته بندي مناسبي از محصولات يا خدمات خود داشته باشيد تا حساب كاربري خود را به طور بهينه، مديريت كنيد.به طور مثال در فروشگاه الكترونيكي فرضي، مي توان چند كمپين به نام هاي تلفن همراه، تبلت، لب تاپ و … معرفي نمود.

پيشنهاد ميكنيم مقاله ساخت كمپين گوگل ادوردز را حتما مطالعه كنيد.

ساختار گوگل ادوردز

۳٫گروه هاي تبليغاتي: (ad group)

هر كمپين شامل چند گروه تبليفاتي مي باشد كه ساختار گوگل ادوردز را شكل مي دهد. گروه هاي تبليغاتي به عنوان زيرمجموعه اي از كمپين ها عمل مي كند و خود شامل چند تبليغ مي باشند. حال در فروشگاه الكترونيكي فرضي مي خواهيم در كمپين موبايل، گروه هاي تبليغاتي تغريف كنيم، به عنوان مثال برند هاي مختلف موبايل، انواع مختلف موبايل(لمسي، ساده و …) را مي توانيم به عنوان گروه تبليغاتي معرفي كنيم.

مقاله آموزش ساخت گروه تبليغاتي را از دست ندهيد.

ساختار گوگل ادوردز

 

۴٫ تبليغ: (ads)

هر گروه تبليغاتي بهتر است كه شامل چند تبليغ كاملا مرتبط با گروه تبليغاتي خود باشد. آموزش نوشتن متن آگهي مناسب

ساختار گوگل ادوردز

 

۵٫ كلمات كليدي: (keywords)

عضو اصلي ساختار گوگل ادوردز كه ترافيك را جذب مي كند كلمات كليدي مي باشند، به اين ترتيب كه شما با معرفي چند كلمه كليدي براي هر تبليغ و معرفي PPCبراي هر كلمه، اين كلمات را در گردونه ي رقابت گوگل قرار مي دهيد. كلمه كليدي اي كه داراي رتبه آگهي بيشتري باشد در گوگل بالاتر از همه ديده خواهد شد.

انواع كلمات كليدي

ساختار گوگل ادوردز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.