استراتژي هاي پرداخت گوگل ادز

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

استراتژي هاي پرداخت گوگل ادز

۱۶ بازديد

استراتژي هاي پرداخت گوگل ادز

در سيستم گوگل ادز (تبليغات در گوگل) چندين روش براي پرداخت هزينه مي باشد كه آنها را استراتژي هاي پرداخت گوگل ادز مي نامند. در اين مقاله ما سعي داريم تا تمامي استراتژي هاي پرداخت گوگل ادز را به شما عزيزان معرفي كنيم تا با آگاهي بيشتر بتوانيد اكانت خود را مديريت و هزينه ها را كاهش دهيد. حال در ادامه به معرفي تك تك استراتژي هاي پرداخت گوگل ادز مي پردازيم.

 

انواع استراتژي هاي پرداخت گوگل ادز

Manual CPC

پركاردبردترين استراتژي هاي پرداخت گوگل ادز، Manual CPC مي باشد. اين استراتژي به معني تنطيمات دستي است، يعني شما به صورت دستي هزينه هر كليكي كه مايل هستيد پرداخت كنيد تا در تبليغ گوگل وارد مي كنيد. بايد توجه داشت كه هر مقداري كه وارد كنيد گوگل كمي بيشتر از نفر قبلي از حساب شما كسر خواهد كرد. اجازه بديد با يك مثال موضوع را كاملا روشن كنم: فرض كنيد رقيب شما رقم ۵ سنت را بر روي تبليغ خود قرار داده است، حال شما قيمت ۵۰ سنت را بر روي تبليغات خود قرار مي دهيد. در حوزه ي كاري شما هم فقط شما و رقيبتان وجود داريد، در نتيجه گوگل از حساب شما براي هر كليك رقمي در حدود ۶ يا ۷ سنت كسر خواهد كرد نه ۵۰ سنت پيشنهادي كه داده ايد.

 

Maximize clicks

ماكزيمم كليك دومين استراتژي هاي پرداخت گوگل ادز هست كه طرفدار زيادي دارد. نحوه عملكرد اين استراتژي به اين صورت است كه شما بودجه روزانه و بيشترين هزينه اي كه براي هر كليك پرداخت خواهيد كرد را وارد مي كنيد و گوگل با توجه به بودجه و هزينه ي هر كليك جايگاه تبليغ را به گونه اي قرار مي دهد كه بيشترين كليك را دريافت كنيد.

 

Target CPA

پرداخت به ازاي انجام عمل خاص. در اين استراتژي شما تعيين مي كنيد كه هر موقع يك عمل خاص در سايت رخ داد (مانند پرداخت يا سفارش محصول) از حساب شما هزينه كسر شود. در اين حالت هزينه ي هر عمل بالا مي باشد و عموما به صرفا نيست.

 

Target ROAS

شما مي‌توانيد كمپين را طوري تنظيم كنيد كه با توجه به بودجه، نرخ بازگشت سرمايه هدف‌تان را دريافت كنيد. مثلا مي‌توانيد با تنظيم ۱۰٪ به گوگل اجازه دهيد كه تا يك دهم قيمت هر محصول (يا سود محصول) بودجه را مصرف كند تا يك محصول به فروش برسد.

 

Maximize conversions

اين استراتژي براساس بيشترين نرخ تبديل محاسبه مي شود.

 

Target search page location

در اين استراتژي تعيين مي كنيد كه مي خواهيد دائم در لينك اول باشيد و يا در صفحه اول. دقت داشته باشيد كه حضور در لينك اول مي تواند هزينه هاي شما را به طور زيادي افزايش دهد پس اين استراتژي را با دقت و بررسي زياد انتخاب كنيد.

 

Target outranking share

زماني است كه رقيب شما دائما در لينك اول مي باشد و شما ميخواهيد جاي او را بگيريد، در اين وضعيت از اين استراتژي بايد استفاده كرد و تعيين نمود كه ميخواهيد چند درصد جايگاه او را بگيريد.

 

Enhanced CPC

در اين استراتژي گوگل بر اساس نرخ بازگشت و تبديل كمپين شما، هزينه را تعيين مي كند. تاپ ادورت استفاده از اين استراتژي را پيشنهاد نمي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.