انواع تبليغات اينترنتي

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

انواع تبليغات اينترنتي

۱۳ بازديد

انواع تبليغات اينترنتي

تعريف تبليغات اينترنتي:

تبليغات اينترنتي گونه اي از تبليغات مي باشد كه در فضاي اينترنت انجام مي گيرد. اين نوع تبليغات قابليت بي نظيري در پيدا كردن مشتريان بالقوه دارد به گونه اي كه بالاترين نرخ بازگشت را براي شما بوجود مي آورد. تبليغات اينترنتي پر سود ترين تبليغ از انواع تبليغات مي باشد زيرا در قبال هزينه ي كم سود فراواني بدست خواهيد آورد.

تبليغات اينترنتي از بين انواع تبليغات داراي كاربرد بيشتري است زيرا به دليل قيمت مناسب براي تجارت هاي نوپا موثر است و به دليل طيف وسيع تبليغات براي تجارت هاي قديمي و مشهور موثر است.

انواع تبليغات اينترنتي:

انواع تبليغات1. تبليغات در گوگل:

اولين و مهمترين نوع از انواع تبليغات اينترنتي تبليغات در گوگل (گوگل ادوردز) مي باشد زيرا بسيار هدفمند است و تنها مشتريان بالقوه ي شما را مورد توجه قرار مي دهد و در هد لحظه ميزان بازديد و بازگشت سرمايه را براي شما نشان مي دهد. تاپ ادورت به صورت تخصصي در زمينه تبليغات گوگلخدمت رساني مي كند.

2. تبليغات بنري:

اين نوع از انواع تبليغات اينترنتي دو گونه ي محيطي و  اينترنتي مورد استفاده قرار مي گيرد. نوع اينترنتي به صورتي است كه شما يك بنر با متن كوتاه و تصاوير جذاب در صفخه اي از يك سايت قرار مي دهيد به طوري كه با كليك بر روي آن به صفحه ي اصلي تبليغ كاربر را هدايت كند، كه در آن صفحه اطلاعات كافي در مورد تبليغ وجود دارد.

3. تبليغات ما بين صفحات:

تبليغاتي كه در هنگام كليك كاربر بر روي لينكي، به طور جداگانه در صفحه اي مجزا نشان داده مي شوند. معمولا اين نوع تبليغ مورد پسند كاربران نمي باشند چرا كه محيط كاري افراد را شلوغ مي كنند و معمولا آنها تبليغ را نمي خوانند.

4. تبليغات پاپ آپ:

ناپسندترين مورد از انواع تبليغات اينترنتي پاپ آپ مي باشد. زماني نشان داده مي شود كه افراد صفحات وب را باز يا مي بندند. مي توان اين تبليغات را از تنظيمات مرورگرها غير فعال نمود.

5. امتياز دادن به مشتريان:

ايده ي خوبي است كه به مشترياني كه از سايت خريد مي كنند امتياز داد زيرا آنها را براي خريدهاي بيشتر تشويق مي كنند.

6. تبادل بين سايت:

دو سايت با هم توافق مي كنند تا هركدام تبليغ سايت مقابل زا در سايت خود نشان دهد. اين مورد نوعي بك لينك مي باشد.

7. ايميل:

ايميل زدن به افراد مختلف نيز از انواع تبليغات اينترنتي است كه رايج مي باشد ولي بازدهي كمي دارد.

8. تبليغات در سايدبار سايت ها يا خاشيه:

در اطراف مطلب هاي سايت هاي مختلف وجود دارد و مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

در وبلاگ با آموزشهاي بيشتر آشنا شويد.


پارسا كامراني
پارسا كامراني
فارغ التحصيل رشته كامپيوتر گرايش نرم افزار از دانشگاه شهيد بهشتي هستم و نزديك به يك سال است كه در گروه تبليغاتي تاپ ادورت به عنوان كارشناس محتوي افتخار همكاري دارم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.