سئو چيست؟

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

سئو چيست؟

۱۹ بازديد

سئو چيست؟

رنك سايت:

افزايش رنك سايت يا همان رتبه سايت در كسب و كار شما بسيار مفيد و ضروري مي باشد زيرا افزايش مشتريان شما به آن وابسته مي باشد. ما در اينجا به معرفي سئو كه يكي از راهكارهاي افزايش آن است مي پردازيم.

رنك سايت

سئو چيست؟

لغت لاتين سئو، seo  مي باشد كه مخفف search engine optimization است و به معني انجام عملياتي جهت بهينه سازي موتور جستجو مي باشد. در كل يعني به وجود اوردن صفحاتي كه براي موتورهاي جستجو جالب باشد كه موجب افزايش رنك سايت مي شود.

بهينه سازي صفحات چه معنايي دارد؟

معناي آن اين است كه شما در نتايج يكي از موتورهاي جستجوي بزرگ، بيشترين امتياز را در آن موتور جستجو بدست آوريد. چون درصد بالايي از افراد جامعه با جستجو در موتورهاي جستجو به صفحات دلخواه خود مي رسند و نياز هاي خود را از اين طريق برطرف مي كنند. نكته ي جالب توجه اينجا مي باشد كه مردم اكثرا به صفحه اول جستجو نگاه مي كنند و سايت مورد نظر خود را از ميان سايت هاي صفحه ي اول انتخاب مي كنند. پس براي به دست آوردن ترافيك بالا و بالا بردن رنك سايت بايد در صفحه اول موتورهاي جستجو قرار داشته باشيد.

رنك سايت

بهينه سازي چه چيزهايي را دنبال مي كند؟

بهينه سازي به مطالبي از قبيل عنوان صفحه ها، كلمات كليدي، عنوان متا و چيزهايي كه موتورهاي جستجو دوست دارند، براي افزايش رنك سايت، را دنبال مي كنند. همچنين با گوگل ادوردز نيز مي شود رنك سايت را افزايش داد.

موتورهاي جستجو صفحات وب را چگونه دسته بندي مي كنند؟

موتورهاي جستجو صفحات را با نرم افزار spyder دسته بندي مي كند كه متاسفانه همه ي موتورهاي جستجو با يك نرم افزار spyder كار نمي كنند به همين دليل ممكن است سايت شما در يك موتور جستجو بالا باشد ولي در موتور ديگر بالا نباشد. به همين دليل سئو نياز به متخصص دارد تا در همه ي موتورهاي جستجو رنك سايت را بالا ببرد. همچنين فرآيند سئو زمان بر مي باشد لذا براي افزايش رنك سايت بايد كمي صبر داشته باشيم تا به نتيجه ي دلخواه خود برسيم.


با عضويت در كانال تلگرامي تاپ ادورت از آخرين اخبار و تخفيفات تاپ ادورت باخبر شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.