رقباي تبليغات در گوگل

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

رقباي تبليغات در گوگل

۱۷ بازديد

رقباي تبليغات در گوگل

تبليغ كليكي چيست؟

در ابتدا ما تعريفي از تبليغ كليكي، ارائه مي دهيم. تبليغ كليكي همان تبليغات در گوگل (گوگل ادوردز) مي باشد كه يكي از امكانات فوق العاده ي گوگل در زمينه ي تبليغات اينترنتي است، نحوه ي عملكرد تبليغ كليكي به گونه اي است كه شما به ازاي هر كاربري كه وارد سايت شما مي شود، مبلغ ناچيزي را بايد پرداخت نماييد تا گوگل سايت شما را در صفحه اول گوگل نشان دهد. با تبليغ كليكي مي توانيد مقدار زيادي مشتري به دست آوريد و سود زيادي را سمت كسب و كار خود هدايت كنيد. در واقع اين ويژگي كه به ازاي هر مشتري مبلغي پرداخت كنيد، موجب شده است تا تبليغ كليكي جايگاه ويژه اي در دنياي تبليغات به دست آورد و صاحبان كسب و كار را سمت خود جذب كند.

شناختن رقباي تبليغ كليكي:

ما بايد بدانيم كه رقباي تبليغات گوگل ما در بازار چه كساني هستند؟ آنها چگونه تبليغ مي­ كنند؟ صفحات آنها چگونه ظاهري دارد؟ كلمات كليدي كه آنها استفاده مي­ كنند، چي هستند؟

به عنوان مثال خود را جاي مشتري قرار دهيد تا بينيد كدام تبليغ بيشترين كليك را مي­ خورد. سپس سايت رقبا را بررسي كنيد(البته اين كار را با iSpionage  انجام دهيد تا از حساب رقبا بابت كليك­ هاي شما هزينه ­اي كسر نشود) و با سايت خودتان مقايسه نماييد تا متوجه شويد چه تفاوتي با آنها داريد.

تبليغ كليكي

همانطور كه در اين تصوير مشاهده مي­كنيد iSpionage  اين امكان را فراهم كرده كه بدون هزينه بابت كليك در رقابت جاسوسي اخلاقي كنيد

 

كدام صفحه جذاب­ تر است؟ اگر جاي مشتري بوديد كداميك را مي­رفتيد؟ چند يادداشت تهيه كنيد و آنچه را كه با آنها مي­توانيد صفحات خود را بهبود بخشيد، كشف كنيد. آيا به طراحي سايت بهتري نياز داريد؟ در انتخاب كليدواژه ها ضعف داريد؟ ساختار كمپين­ها و گروههاي تبليغاتي شما مشكل دارد؟ در كدام زمينه ضعيف و در كدام زمينه قوي­تر هستيد؟ و مواردي از اين دست.

با ايجاد اصلاحات مذكور مي توانيد تبليغات در گوگل خود را تقويت كنيد و در بازار موفق ­تر از قبل ظاهر شويد.

دليل مهم بودن شناختن رقبا در تبليغ كليكي:

دليل اينكه شناختن رقبا امري بسيار مهم تلقي مي شود اين است كه تبليغات كليكي به صورت مزايده اي عمل مي كند، يعني شما و رقيبانتان در يك مزايده اينترنتي شركت كرده ايد و هر تبليغ كه رتبه آگهي بيشتري كسب كند جايگاه بالاتري نسبت به رقبا پيدا خواهد كرد. در اين مزايده قيمت ها و نحوه ي عملكرد رقبا بسيار مهم است به طوري كه اگر رقيبي نداشته باشيد با پايين ترين نرخ به ازاي هر كليك به راحتي به جايگاه اول مي رسيد ولي اگر رقباي زيادي داشته باشيد قيمت پيشنهادي شما براي هر كليك افزايش خواهد يافت و بايد آن را بهينه و مديريت كنيد.

 

با عضويت در كانال تلگرام تاپ ادورت از آخرين اخبار و تخفيف ها باخبر شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.