اهميت تبليغات در گوگل

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

اهميت تبليغات در گوگل

۱۴ بازديد

اهميت تبليغات در گوگل

تبليغات در گوگل (گوگل ادوردز) چيست؟

پيش از گفتن اهميت تبليغات در گوگل تعريفي از آن را براي شما ارائه مي دهيم تا در ابتدا با تبليغات گوگل آشنا شويد. تبليغات در گوگل ابزاري است كه سايت شما و يا صفحه اي از سايت شما را به صفحات اول موتور جستجوي گوگل انتقال مي دهد. عملكرد آن پرداخت به ازاي كليك است، يعني به ازاي هر نفري كه وارد سايت شما شود بايد به گوگل مبلغي ناچيزي را پرداخت كنيد. اين ابزار موجب افزايش چشمگير مشتريانتان و همچنين شناخته شدن كسب و كار شما بين افراد مختلف مي شود. گوگل ادوردز براي استفاده ي تمامي تجارت ها مناسب است زيرا تجارت هاي كوچك را به بازار مي شناساند و همچنين موجب درآمد براي آن تجارت مي باشد. گوگل ادوردز براي تجارت هاي شناخته شده نيز كارايي دارد زيرا به سود بيشتري مي توانند برسانند.

اهميت تبليغات در گوگل:

اهميت تبليغات در گوگل آنجا است كه حضور در صفحه ي اول گوگل مهم است زيرا بيشترين بازديدها مربوط به سايت هايي مي باشد كه در صفحه ي اولحضور دارند و بديهي است كه سايتي كه بيشترين بازديد را داشته باشند، بيشترين مشتري را جذب خود مي كند ، هرچند محصولات و خدمات ديگر سايت ها بهتر باشد. لذا براي بهبود كسب و كار خود به حضور در صفحه ي اول نياز داريد.

اهميت تبليغات در گوگل

 

چرا ما بايد از گوگل ادوردز (تبليغات در گوگل) استفاده كنيم؟

اگر تجارت نوپايي داريم و ميخواهيم كه سريعا به سوددهي برسيم بايد از ابزاري استفاده كنيم كه هر چه سريع تر مارا به صفحه ي اول گوگل برساند و اين موضوع اهميت تبليغات در گوگل را دو چندان مي كند زيرا سريع ترين ابزاري كه ومب سايت يا صفحه اي از وب سايت شما را به صفحه ي اول مي رساند تبليغات در گوگل مي باشد و در حال حاضر راهي سريع تر از اين ابزار نداريم. تا كنون حتما اهميت تبليغات در گوگل را دريافته ايد حال به برخي از پرسش هايي كه ممكن است براي شما به وجود آيد پاسخ مي دهيم.

20 مزيت تبليغات در گوگل.

همچنين يك قابليت فوق العاده كه دارد اين است كه شما مي توانيد در محل هاي خاصي كه دوست داريد، زماني كه دوست داريد و در وسيله اي كه دوست داريد(موبايل، تبلت، رايانه و…) وب سايت شما بالاتر از همه نشان داده شود.

اهميت تبليغات در گوگل

 

آيا هميشه استفاده از تبليغات در گوگل براي ما مفيد خواهد بود؟

آيا براي همه ي كسب و كار ها مي توان از آن استفاده كرد؟

اهميت تبليغات در گوگل در همه ي زمان ها بالا مي باشد ولي در اوايل كار وب سايت و زماني كه تجارت شما نوپا مي باشد نقش به سزايي در سوددهي و شناخته شدن وب سايت شما دارد چون با حضور در صفحه ي اول گوگل اولا شما صاحب فروش بي سابقه خواهيد شد و همچنين زماني كه كاربران وب سايت شما را در صفحه ي اول ببينيد به مرور شناخته خواهيد شد و تجارت شما معروف خواهد شد چون در ذهن عوام اينگونه جا افتاده است كه سايتي كه صفحه ي اول باشد مطمئن و شناخته شده مي باشد و اينگونه هم مي باشد چون سايتي كه مطمئن و كاملا صحيح برنامه ريزي شده باشد مي تواند در گوگل رشد پيدا كند.

و اما زماني كه وب سايت شما شناخته شده باشد شما از تبليغات در گوگل مي توانيد زماني كه فروش ويژه اي يا طرحي داريد كه ميخواهيد سريعا به فروش برسد يا ديده شود مي توانيد از تبليغات در گوگل استفاده كنيد.

 تاپ ادورت با كمترين قيمت بيشترين خدمات را به شما ارائه خواهد كرد.

ساخت اولين حساب ادوردز


 

با عضويت در كانال تلگرامي تاپ ادورت از آخرين اخبار و تخفيفات باخبر شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.