كسب و كار اينترنتي

ارائه دهنده ي خدمات در زمينه ي سايت و تبليغات

كسب و كار اينترنتي

۱۸ بازديد

كسب و كار اينترنتي

كسب و كار

كسب و كار در ايران و جهان به دو صورت حضوري و اينترنتي صورت مي گيرد: حضوري به اين صورت مي باشد كه شما براي كسب و كار داراي محيط كار، دفتر يا شركتي هستيد كه به طور مستقيم با مشتري در ارتباط مي باشيد. كسب و كار اينترنتي به صورتي مي باشد كه نمامي مراحل فروش و ارائه ي خدمات توسط اينترنت انجام مي شود.

كسب و كار اينترنتي در ايران

با توجه به سنتي و حضوري بودن اكثر كسب و كار ها در ايران كسب و كار اينترنتي در مرحله ي اوليه خود مي باشد و رشد خود را به طور فزاينده اي آغاز كرده است لذا با حضور در دنياي كسب و كار اينترنتي جز نخستين افراد استفاده كننده در اين كسب و كار پرسود خواهيد بود در نتيجه با هزينه ي كمتر از مقدار معمول به پيشرفتي باورنكردني خواهيد رسيد. مانند ديجي كالا كه از بزرگان كسب و كار اينترنتي در ايران مي باشد.

كسب و كار اينترنتي

چرا از كسب و كار اينترنتي استفاده كنيم؟

در ادامه ي اين مقاله دلايلي آورده شده است كه افراد را مجاب به استفاده از كسب و كار اينترنتي مي نمايد. اين دلايل همان مزيت ها و برتري هاي كسب و كار اينترنتي بر كسب و كار حضوري مي باشد.

1. نياز به سرمايه اوليه بسيار اندك

در شروع كار با توجه به اينكه كسب و كار شما اينترنتي است نياز به شركت، فروشگاه و يا مغازه را نخواهيد داشت و صرفا هزنيه ي اندك راه اندازي سايت را خواهيد داشت. طراحي سايت ارزان

2. نياز به افراد كم

چون كسب و كار شما اينترنتي است پس نسبت به كسب و كار حضوري تعداد افراد كمتري نياز داريد و همچنين در اول كار صرفا حضور خودتان كافي است.

3. مديريت كامل

تمامي قسمت هاي وب سايت و كسب و كارتان را به راحتي مي توانيد با بازدهي بالا مديريت كنيد و روز به روز پيشرفت كسب و كارتان را مشاهده نماييد.

4. مشتريان شما در هر نقطه ي مي توانند باشند

در كسب و كار اينترنتي ديگر محل مغازه يا فروشگاه معني ندارد زيرا مشتريان شما مي توانند از سراسر ايران و جهان باشند و هيچگونه محدوديت مكاني براي پيدا كردن مشتري نخواهيد داشت. در كسب و كار اينترنتي بايد محل مناسبي در موتورهاي جستجوگر داشته باشيد. مشاوره رايگان در پيدا كردن محل مناسب

5. زمان كار شما در هر لحظه اي مي تواند باشد

شما در هر لحظه از روز مي توانيد كار كنيد زيرا اصلا تايم كاري ثابتي ندارد و مي توانيد حتي بيشتر از تايم كاري بر روي كسب و كار اينترنتي خود كار كنيد.

6. نبود محدوديت در روز كاري

كسب و كار اينترنتي را در تمامي روزها حتي روزهاي تعطيل مي توان انجام داد و محدوديتي در روزهاي كاري شما نمي باشد.

كسب و كار اينترنتي

7. نظارات بر تمامي قسمت ها

شما به عنوان مدير مي توانيد بر تمامي قسمت هاي كسب و كار اينترنتي نظارت داشته باشيد و عملكرد قسمت هاي مختلف را با آمار دقيقي كه مي توانيد از سايت به دست آوريد، بسنجيد و با توجه به آمار روز به روز در كسب و كار خود پيشرفت كنيد. وب مستر يك ابزار عالي در تحليل صفحات سايت

8. سرعت بالاي انجام كار

با توجه به عدم محدوديت هاي گفته شده در كسب و كار اينترنتي سرعت انجام و پيشرفت كار در اين كسب و كار بسيار بالا مي باشد و در اندك زماني مي توانيد صاحب كسب و كاري بزرگ در بازار باشيد.

9. ارتباط مستقيم با مشتري

در كسب و كار اينترنتي شما به طور مستقيم با مشتريان خود در ارتباط هستيد و مستقيم مي توانيد علاوه بر فروش و ارائه ي خدمات ديگر نيازهاي آن ها را شناسايي كنيد و محدوده ي كاري خود را بهينه كنيد.

10. حذف واسطه

در كسب و كار اينترنتي ما ديگر واسطه نداريم لذا اين مورد هم به سود مشتري و هم به سود شما خواهد بود زيرا قيمت ها بهينه مي باشد و شما با قيمت بالاتري نسبت به كسب و كار حضوري فروش خواهيد داشت و مشتري نيز با قيمتي پايين تر از كسب و كار حضوري خريد خواهد كرد.

11. رشد تقاضاي روزافزون اينترنت

طبق آمار هر روز  تعداد كاربران اينترنت به طور قابل توجهي افزايش مي يابد و در نتيجه اهميت كسب و كار اينترنتي روز به روز بيشتر از قبل مي شود.

كسب و كار اينترنتي

12. سود فراوان

با توجه به اينكه در كسب و كار اينترنتي هزنيه پايين است و فروش بالا در نيتجه شما جذب سود بيشتري نسبت به كسب و كار حضوري خواهيد داشت.

13. تبليغات ارزان

در كسب و كار اينترنتي شما براي فروش و ارائه ي خدمات بالا نيازمند تبليغات و جايگاه خوبي در موتورهاي جستجوگر مي باشيد زيرا طبق آمار %91 كاربران تنها در صفحه اول گوگل به دنبال نياز خود هستند لذا حضور در صفحه اول گوگل تضميني براي سود بالاي كسب و كار اينترنتي شما مي باشد. به اين دليل حضور در صفحه اول گوگل مطرح شد كه %88 كاربران اينترنت از موتور جستجو گوگل استفاده مي كنند در نتيجه به صرفه مي باشد كه كار خود را در گوگل ادامه دهيد. اهميت تبليغات در گوگل

حضور در صفحه اول گوگل از دو راه امكان پذير است:

1. سئو

2. گوگل ادوردز

مزيت هاي گوگل ادوردز

تفاوت هاي سئو و گوگل ادوردز

تاپ ادورت استفاده از گوگل ادوردز را به شما پيشنهاد مي كند زيرا در ده دقيقه شما به لينك اول در صفحه اول خواهيد رسيد و با هزينه اندك و سود بالا كسب و كار خود را شروع خواهيد كرد. نقطه قوت گوگل ادوردز اين مورد است كه شما در ازاي هر مشتري كه وارد سايت شما مي شود مبلغ اندكي به گوگل پرداخت خواهيد نمود.


با عضويت در كانال تلگرامي تاپ ادورت از آخرين اخبار و تخفيفات باخبر شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.